Технічна інформація

Клас в'язкості ISO 320
Кінематична в'язкість  (40°C), mm2/s 325.90
Індекс в'язкості 153
Температура застигання, °C -44
Timken OK load, фут 80
Захист від іржі, морська вода ніякої іржі
Тест мікропітінг FZG (FVA No.54), стадія виходу з ладу 10
Тест на витривалість (рівень GFT) високий рівень

Примітка: Ці дані подаються як типові значення, а не як точні специфікації.


Галузеві та OEM специфікації

Sinopec TULUX T700 CK-4 15W-40 відповідає вимогам наступних галузевих специфікацій:

ACEA E9, E7
API Service Classification Дизель: CK-4, CJ-4, CI-4 Plus, CI-4, CH-4, CG-4, CF-4 і попередні
HDDEO специфікації; Бензин: SN
ASTM D4485-15a
JASO DH-2

Sinopec TULUX T700 CK-4 15W-40 відповідає вимогам наступних специфікацій OEM:

Mack EO-O Premium Plus, EO-N
Volvo VDS-4, VDS-3
Cummins CES 20081
Caterpillar ECF-3, ECF-2
Detroit 93K218, 93K215
Daimler MB 228.31
MAN M3575
MTU Category 2.1
Renault RLD-3
Allison TES 439

Sinopec TULUX T700 CK-4 15W-40

Sinopec TULUX T700 CK-4 15W-40 вироблено з використанням Synthetic Technology базових гідрокрекінгових масел з високим показником в'язкості і преміального низкозольного пакету присадок. Це останнє покоління масел, що відповідає суворим нормам викидів, вимогам довготривалої експлуатації та економії палива, екологічним стандартам. Підходить для використання у дизельних двигунах з низьким рівнем викидів, що відповідають нормам Euro V та Euro VI.

Застосування

Sinopec TULUX T700 CK-4 15W-40 підходить для використання:

  • Важкі дизельні двигуни (HDDE), оснащені системами післяочищення вихлопів, наприклад рециркуляція вихлопних газів (EGR), дизельні фільтри (DPF) або селективне каталітичне відновлення (SCR), які потребують мастило з низьким вмістом золи відповідно до Euro V та Euro VI.
  • Важкі дизельні двигуни, що постійно працюють при дуже високій швидкості, високій температурі або великому навантаженні, в тому числі на шосе і поза ним вантажоперевезення, автобуси, видобуток, будівництво, сільське господарство та морська галузь) в найсуворіших умовах навколишнього середовища.
  • Повністю сумісне із старими двигунами HDDE без новітніх систем очищення.
  • Важкі дизельні двигуни, які потребують API CK-4, CJ-4 та більш ранніх категорій або ACEA E7 / E9 з Америки, Європи та Японії.

Особливості та переваги

  • Використовуючи Synthetic Technology гідрокрекінгове базове масло та покращений пакет присадок, Sinopec створили найкраще дизельне масло на ринку.
  • Забезпечує довготривалий захист всіх частин двигуна, включаючи пристрої DPF і SCR, і доведену довговічність подальшої обробки пристроїв, розроблених для відповідності суворим стандартам викидів Euro V або Euro VI.
  • Супер протизносні властивості ефективно знижують зношування компонентів двигуна, що продовжує термін експлуатації двигуна.
  • Чудова стійкість до окислення масла і покращений контроль відкладень на поршні, а також поліпшені миючі властивості запобігають утворенню відкладень, зберігаючи двигун чистим і знижуючи втрати енергії через зношування при терті.
  • Високоочищене базове масло і покращений модифікатор в'язкості забезпечують чудову стабільність при зсуві і запобігають втраті в'язкості викликаної молекулярним зрушенням, поширеним в високошвидкісних дизельних двигунах, продовжуючи термін служби масла і забезпечуючи оптимальну товщина плівки для захисту всіх рухомих частин двигуна.
  • Подовження інтервалів зливу при забезпеченні підвищеного захисту може призвести до скорочення часу простою та підвищення рентабельності.