Технічна інформація

SAE 15W-40
Кінематична в'язкість, ASTM D 445  
cSt @ 40°C 112.6
cSt @ 100°C 15.16
CCS, cP @ -20°C, ASTM D 5293 5,390
MRV, cP @ -25°C, ASTM D 4684 16,900
Високотемпературна в'язкість (HTHS), ASTM D 4683  
cP @ 150°C 4.3
Індекс в'язкості, ASTM D 2270 139
NOACK випаровування, ASTM D 5800 9.5
Сульфатна зола, wt%, ASTM D 874 1.0 max
Лужне число, mg KOH/g, ASTM D 2896 9.0 min
Температура застигання, °C, ASTM D 97 -37
Температура спалаху (COC), °C, ASTM D 92 230
Щільність @ 15°C, kg/l, ASTM D 4052 0.874

Примітка: Ці дані наводяться як ознака типових значень, а не точних специфікацій.


Галузеві та OEM специфікації

Sinopec TULUX T600 CJ-4 15W-40 відповідає вимогам наступних галузевих специфікацій:

ACEA E7-08, E9-08
API Service Classification Дизель: CJ-4, CI-4 plus, CI-4 і попередні HDDEO специфікації
  Бензин: SM, SL і попередні специфікації

Sinopec TULUX T600 CJ-4 15W-40 відповідає вимогам наступних специфікацій OEM:

Caterpillar Cat ECF-3, Cat ECF-2, Cat ECF-1
Cummins CES 20081
Detroit Diesel 93K218, 93K215, 93K214
Deutz DQC III-10-LA
Mack EO-N, EO-M Plus, EO-M, EO-O Premium Plus
Man 3275
Mercedes Benz MB 228.31
MTU MTU Type 2.1
Renault RLD-3
Volvo VDS-4, VDS-3, VDS-2

Sinopec TULUX T600 CJ-4 15W-40

Sinopec TULUX T600 CJ-4 15W-40 вироблено гідрокрекінгового базового масла з високим показником в'язкості та передових багатофункціональних присадок з низьким вмістом SAPS (сульфатної золи, фосфору і сірки), що відповідає вимогам широкого кола виробників двигунів.
Підходить для використання в надпотужних дизельних двигунах, включаючи сучасні дизельні двигуни з низьким рівнем викидів і ті, які використовують системи подальшої обробки вихлопних газів. Підходить для використання в бензинових двигунах, що вимагають масла класу API SM.

Застосування

Sinopec TULUX T600 CJ-4 15W-40 підходить для використання:

  • Надпотужні дизельні двигуни з EGR, DPF або іншими новими системами низького рівня викидів, для яких потрібно мастило з низьким вмістом золи, щоб відповідати вимогам Evro III, IV, V, VI.
  • Надпотужні дизельні двигуни з подальшою обробкою вихлопних газів.
  • Надпотужні дизельні двигуни, що працюють безперервно в умовах дуже високого навантаження.
  • Експлуатація на шосе, в транспортних засобах великої вантажопідйомності в важких умовах, таких як міжміські або міські; легких вантажівках. Бензинові, що вимагають якості масла API SM. Підходить для широкого переліку транспорту. Позашляховий транспорт, що має системи контролю викидів.

Особливості та переваги

  • Удосконалена система присадок з низьким вмістом золи забезпечує чудовий захист для сучасних дизельних двигунів з низьким рівнем викидів, обладнаними EGR, DPF або іншим.
  • Вироблено з базових масла групи 2 з високим індексом в'язкості, які забезпечують поліпшений контроль окислення в порівнянні зі звичайними маслами, зменшуючи утворення шламу і відкладень, зменшуючи загущення масла, тим самим зберігаючи продукт в чистоті
  • Низьке випаровування масла призводить до поліпшення економії палива, зменшення споживання масла, викидів вихлопних газів та двигунів
  • Висока стійкість до зсуву забезпечує збереження в'язкості навіть у суворих умовах високої температури.
  • Відмінний контроль відкладень забезпечує захист поршня та клапанів, а також забезпечує двигун чистим.
  • Висока здатність нейтралізації кислоти разом із утримуванням лужного числа забезпечують захист від іржі та корозії та подовжують роботу двигуна
  • Хороша сумісність з еластомерами забезпечує більш тривалий термін служби прокладок та ущільнень.
  • Відмінні низькотемпературні властивості забезпечують запуск при низькій температурі та захищають від зносу при запуску.