4406 Синтетичне промислове редукторне масло для важких умов експлуатації (на основі поліалкіленгліколю)

4406 Синтетичне редукторне масло (на основі поліалкіленгліколю) поєднується з синтетичним базовим маслом і присадками для екстремального тиску та протизношування. Масло має гарні показники в'язкості та температури, надзвичайний тиск та антизносостійкість, що відповідає вимогам змащування різних промислових шестерень середньої та низької швидкості. Продукт включає декілька марок, таких як 100, 220, 320, 680 та 1000 відповідно до його кінематичної в'язкості при 40°C.

Переваги

  • Видатні показники в'язкості.
  • Неперевершена низькотемпературна плинність, що забезпечує нормальний пуск і роботу коробки передач в умовах низької температури.
  • Чудова термостійкість, що запобігає пошкодженню масла в умовах високої температури.
  • Хороший надзвичайний тиск та протизносні показники, що знижують знос редуктора.
  • Ні коксу, ні відкладень після тривалого застосування в умовах високої температури.
  • Підвищення ефективності, зменшення споживання електроенергії, зменшення зносу, подовження терміну експлуатації та відводу масла в порівнянні з редукторним маслом мінерального типу та зниження витрат на ремонт.

Відповідність

  • Q/SH303 172-2004 (2007)
  • Підходить для змащування різних промислових передач закритого типу із середньою та низькою швидкістю роботи та підшипників кочення.
  • Застосовуваний температурний діапазон: -30˚С~150˚С для класів 100 220 та 320; -25˚С~150°C для класів 680 та 1000.

Типові властивості

 

марка 100

марка 220

марка 320

марка 680

марка 1000

Вигляд

Прозора рідина від жовтого до червоно-коричневого

Кінематична в'язкість (40°C), mm2/s

101.5

225.3

330.5

696.5

1058.6

Індекс в'язкості

188

210

215

238

250

Температура спалаху (COC), °C

245

251

255

265

277

Температура застигання, °C

-45

-42

-40

-39

-32

Корозія міді (100°C, 3 год.), рівень

2b


Заходи безпеки

  • Використовуйте пломби, виготовлені з NBR в межах 100°C, а також ущільнювачі з FKM або силіконової гуми, коли температура висока.
  • Використовуйте покриття з епоксидної смоли або MPFR, якщо промислова фарба неприйнятна. Використовуйте рівень масла з скла або ПА.